Regulaminy i Informacje

Zwroty i Reklamacja

Ostatnia Zmiana: 11/05/2023

Polityka Zwrotów i Reklamacji

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony/a z zakupu, masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Aby zwrócić produkt, upewnij się, że spełnia on poniższe warunki:
  1. Wszystkie elementy zestawu są kompletne i nienaruszone.
  2. Powiadomiłeś Nas przez email [email protected] o Zwrocie/Reklamacji/Wymianie.
Proces zwrotu
  1. Zapakuj produkt bezpiecznie, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. (odpowiadasz za uszkodzenia w czasie nadawania paczki jako zwrot)
  2. Nadaj paczkę w dowolnym punkcie.
  3. Skontaktuj się z nami poprzez email: [email protected]. W treści wiadomości podaj kwotę jaką zapłaciłaś/eś za paczkę oraz numer nadania paczki. Dołącz zdjęcie lub film ukazujący wadę produktu.
    Dodatkowo musisz podać nam te informację:
    – numer zamówienia
    – imię i nazwisko
    – numer konta do zwrotu

    Wzór wiadomości do zwrotu:

    Witam, dzisiaj nadałem paczkę do zwrotu.
    Podaje potrzebne informację aby otrzymać zwrot pieniędzy:
    Numer zamówienia:
    Imię i nazwisko:
    Numer konta bankowego:
    Paczkę nadałem w:
    Numer śledzenia:

    W załączniku przesyłam: (zdjęcie, film)

    Pozdrawiam

Zwrot przysługuje kiedy chcesz zwrócić produkt.

Proces reklamacji
  1. Zapakuj produkt bezpiecznie, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. (odpowiadasz za uszkodzenia w czasie nadawania paczki jako reklamacja)
  2. Nadaj paczkę w dowolnym punkcie.
  3. Skontaktuj się z nami poprzez email: [email protected]. W treści wiadomości podaj kwotę jaką zapłaciłaś/eś za paczkę oraz numer nadania paczki. Dodatkowo musisz podać nam te informację:
    – numer zamówienia
    – imię i nazwisko
    – numer konta do zwrotu
    Podaj nam również powód reklamacji oraz czy chciałbyś wymienić produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy. Dołącz zdjęcie lub film ukazujący wadę produktu. Wzór wiadomości do reklamacji:

    Witam, dzisiaj nadałem paczkę do reklamacji.
    Podaje potrzebne informację aby otrzymać zwrot pieniędzy:
    Numer zamówienia:
    Imię i nazwisko:
    Numer konta bankowego:
    Paczkę nadałem w:
    Numer śledzenia:
    Powód reklamacji:
    Produkt chciałbym:
    (wymienić, otrzymać zwrot pieniędzy)

    W załączniku przesyłam: (zdjęcie, film)

    Pozdrawiam

Reklamacja przysługuje gdy chcesz reklamować wadę produktu i otrzymać 100% środków.

Proces Wymiany lub Częściowego zwrotu środków
  1. Skontaktuj się z nami poprzez email: [email protected]. W treści wiadomości podaj informację czy chciałbyś zrobić częściową wymianę lub otrzymać częściowy zwrot za zamówienie. (odpowiadasz za uszkodzenia w czasie nadawania paczki jako wymiana) Dodatkowo musisz podać nam te informację:
    – numer zamówienia
    – imię i nazwisko
    – numer konta do zwrotu
    Podaj nam również szczegóły reklamacyjne, czy chciałbyś wymienić produkt lub otrzymać zwrot pieniędzy.
    Dołącz zdjęcie lub film ukazujący wadę produktu. Wzór wiadomości do częściowej wymiany lub częściowego zwrotu zamówienia:

    Witam, mam problem z zamówieniem.
    Podaj powód: (porysowane, uszkodzone opakowanie)
    Podaje potrzebne informację aby: (otrzymać częściowy zwrot środków lub częściową wymianę)
    Numer zamówienia:
    Imię i nazwisko:
    Numer konta bankowego: (dla częściowego zwrotu środków)
    Adres wysyłki: (dla częściowej wymiany)

    W załączniku przesyłam: (zdjęcie, film)
    Pozdrawiam

Częściowa wymiana lub Częściowy zwrot środków przysługuje gdy nie chcesz zwracać produktu.

Strona Główna Sklep Koszyk Konto
Main Menu
Twój koszyk(0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.